| 
                    
                    
                 | 
            
            
                | 
                    
                    
                 | 
                
                
                    
                    
    
    
    
    
    
        
        
                
                    
                        | 
                            
                             
                                
                             
                            
                                 
                            
                                مردم چرا به رادیو گوش می کنند؟ 
                            
                            
                            
                                 
در يك پژوهش در استراليا بوسيله مؤسسه (Australian Broadcasting Authority) مردم به دلايل زير شنونده راديو بودند: 
 
1- دربرگيرنده همه گروه ها و افراد است. آآآآآآآآ 
 
2- مانند يک دوست امکان مشارکت را براي شنوندگان فراهم مي کند.آآآآآآآآآآآ 
 
3- اطّلاعات و اخبارش روزآمد است. آآآآآآآآآآآآ 
 
4- داراي تنوّع زيادي است. به همين دليل قدرت انتخاب خوبي به مخاطب مي دهد. آآآآآآآآآآآآآ  
 
5- راديو به زندگي واقعي مردم نزديک است. آآآآآآآآآآآآآآآآ 
  
6- يک رسانه متعامل است. آآآآآآآآآآآآآآآ 
  
7- مخاطب به سهولت از آن مي تواند استفاده کند. آآآآآآآآآآآآآآآآآآ  
 
8- چون به راحتي قابل حمل است، در هر جا مي توان شنيد.
                             
                            
                             
                            
                                
                                    
                                 
                            
                            
                             
                            
                             
                            
                            
                            
                            
                             
                            
                             
                         | 
                     
                    
                        | 
                            
                         | 
                     
                    
                        | 
                            
                         | 
                     
                    
                        | 
                            
                            
                            
                            
                            
                         | 
                     
                    
                        | 
                            
                            
                         | 
                     
                    
                        | 
                            
                         | 
                     
                 
                
                
                 
                
                
                
                
            
     
 
                 | 
                
                    
                    
                 |